سرو دیاموند

نمایده انحصاری سولگا اسپانیا در ایران

وارد شوید / عضویت

سیم برش الماسه

سیم برش الماسه

 

سیم برش الماسه

SOLGA DIAMANT، پیشرو در صنعت تولید سیم‌های الماسه، به طور پیوسته محصولات جدیدی را ارائه می‌دهد که با نیازهای مشتریان سازگار  است. این شرکت تلاش‌های خود را در  زمینه تولید سیم‌های بسیار با کیفیت متمرکز ساخته است که حداکثر کارایی و اثربخشی را در هنگام استفاده از آنها تضمین می‌نماید.

طراحی سگمنت الماسه

 

مهره های HIP‌:

به‌کارگیری سیستم سینترینگ (تَف‌جوشی) HIP در ساخت الماسه‌ها، زمان نگهداشت بیشتری را برای الماسه فراهم می‌سازد (95% برای این سیستم در برابر 50-60% برای سایر سیستم‌های سینترینگ). در روش تَف‌جوشی HIP، فشار گاز در تمام جهات اعمال می‌گردد. در این فرآیند الماسه‌هایی تولید می‌شوند که با مواد مختلف سازگار هستند و سرعت برش بالا و کارایی متمایزی را ارائه می‌دهند.

مهره‌های FS:

    

الماسه‌های تولید دشده توسط سیستم غیر تف‌جوشی دارای سرعت برش بالایی هستند. این الماسه‌ها همواره برش‌های یکنواخت را تضمین و از بروز مشکلات ساتنینگ در مواد بدون سایش با سختی بالا جلوگیری می‌کنند.

مهره‌هایVACUUM:

 

در الماسه های تولیدشده توسط سیستم خلأ، الماسه‌ها مستقیماً بر روی تکیه‌گاه فلزی قرار می‌گیرند. چنين فرآیندي، به دليل عدم تأثیر سرعت بر تكرار الماسه‌ها، تولید با سهولتی را فراهم می‌کند.

طراحی و ساخت اروپایی ابزار الماسه:

در حال حاضر سیم الماسه ابزاری ضروری برای استخراج و برش سنگ طبیعی محسوب می‌شود.

 Solga Diamant با بیش از 20 سال تجربه در زمینه تولید سیم‌های الماسه با لاستیک، پلاستیک و فنر، به‌عنوان یک مرجع جهانی در تولید سیم با پوشش لاستیکی برای استفاده در معادن گرانیت شناخته می‌شود.

تیم فنی و فروش ما به شما کمک خواهند کرد تا بهترین سیم را متناسب با هر موقعیت انتخاب و ملزومات کار، نوع ماشین و موادی که باید برش‌کاری شود را تجزیه‌وتحلیل کنید.

معدن سنگ مرمر و ماسه‌سنگ

توصیف:

ما طیف گسترده‌ای از آلیاژها و انواع الماس‌ها را برای سنگ‌های مرمر، ماسه‌سنگ‌ها و سنگ‌های آهکی مختلف و مطابق با استاندارد 28 p/m در اختیار داریم و می‌توانیم با توجه به نیازهای هر مشتری، تعداد الماس در هر متر را تنظیم کنیم. لازم است تا اجزای سیم به‌جز حلقه‌های الماس، چندین بار تعویض شوند تا بدین ترتیب از تمام الماس به‌طور کامل استفاده شود. سیم‌ها و الماس‌های به‌صورت کامل فراهم و بهینه‌سازی شده‌اند تا استخراج معدن به سهولت انجام شود.

معدن گرانیت و کوارزیت

توصیف:

برای استخراج گرانیت‌ها و کوارتزیت‌ها، ما سیم‌هایی با روکش لاستیکی تولید می‌کنیم تا حداکثر دوام و ایمنی تضمین شود.

لاستیکی که از فرمول مخصوص خود ساخته‌ایم، از رزوه فولادی در برابر فرسایش و خوردگی محافظت می‌کند و چسبندگی بالایی بین رزوه، الماس‌ها و پوشش سیم فراهم می‌سازد.

ما آلیاژهای مختلف مناسبی برای گرانیت‌ها و کوارتزیت‌های مختلف تولید کرده‌ایم و متناسب با نیازهای مشتری‌ آلیاژهایی نیز برای دستیابی به کارایی بالاتر یا سرعت برش بیشتر در اختیار داریم. ما سیم‌هایی با قطر حلقه 11.5 mm یا 12.5 mm تولید می‌کنیم. سیم‌های شرکت ما، به‌گونه‌ای بهینه‌سازی شده‌اند که در اولین استفاده از آن نیز می‌توان به سهولت برش را انجام داد.

کارگاه

توصیف:

پلاستیک‌های تخصصی مورداستفاده، ثابت شدن حلقه‌ها به رزوه و محافظت از آن‌ها را تضمین کرده و اجرای یک برش دقیق، بدون ایجاد موج یا علامت مشخص در سنگ را فراهم می‌سازند.

به‌کارگیری HIP اصلاح‌شده یا حلقه‌های بدون تف‌جوشی، سرعت برش خوب و عملکرد بالایی را به مشتری فراهم می‌کند. سیم الماسه پلاستیکی برای موارد زیر مناسب است:

  • مربع‌سازی بلوک‌ها
  • برش صفحات
  • برش ضخامت
  • قالب‌گیری

ما ماتریس‌هایی در اختیار داریم که به ما امکان تولید ساختارهای متنوع را می‌دهد که با توجه به آن، دستیابی به قطرهای متفاوت و تعداد حلقه‌های متفاوت در هر متر، میسر می‌شود.